Services

Ranch Systems Service Pakker

Ranch Systems leverer to serviceniveauer for RanchMaster. Basal Service og Premium Service. Den Basale Service er det mindste niveau a service der er nødvendig for at køre systemet normalt, hvorimod Premium Service tilføjer en række ekstra servicefordele i felten.

Basal Service inkluderer det følgende:

a. Trådløs Data Forbindelse. Alt Ranch Systems udstyr sender i sidste ende data over mobilt netværk, og skal derfor have et mobilabonnent med et mobilselskab. Som en del af den basale service sørger Ranch Systems for at udstyret kommunikerer korrekt med mobilnetværket, og dækker alle omkostninger ved mobilselskabet. Ethvert administrativt- og supportproblem relateret til mobilselskabet håndteres af Ranch Systems.
b. Database Lagring. Ranch Systems sikrer at alt data fra enheder videresendes og lagres i en central database på en korrekt og rettidig basis. Som en særlig funktion sikrer Ranch Systems at data videresendes til to separate datacentre for at sikre dataen mod katastrofal skade mod et datacenter. Dataene sikkerhedskopieres dagligt til begge datacentre.
c. Online Software Adgang. Kunden vil have adgang til Ranch Systems’ online software hvor data og grafer kan ses, samt eksportere data ned til brugerens egen computer. Andre funktioner inkluderer vandingsplanlægning, adgang til beregnede målinger (f.eks. Eto og Meldug-tryk) og evnen til at skabe brugerdefinerede alarmer. Hver kunde kan have så mange individuelle brugerkonti der er behov for indenfor rimeligehedens grænser.
d. Gratis Software Opdateringer. Ranch Systems softwaren udvikler sig over tid for at opfylde vores kunders krav, og adgang til disse opdateringer er inkluderet i det månedlige beløb. De fleste af vores software opgraderinger er resultatet af nye krav fra vores kunder, og en af hovedfordelene ved den månedlige servicepakke er at få fortrinsstilling i at indsende nye krav.
e. Ubegrænset Telefon og Email Support. Ranch Systems giver ubegrænset telefon og email support på en tilgængeligheds basis. Begrebet “Ubegrænset” betyder i denne sammenhæng at betaling ikke vil blive opkrævet for support lige meget hvor meget support leveres. Dog er mængden af support begrænset af den praktiske tilgængelighed af Ranch Systems personalet. Ranch Systems giver telefon og email support efter et først til mølle princip, 5 dage om ugen under normale arbejdstider.

Premium Service inkluderer det følgende:

a. Alt der også indgår i den Basale Service..
b. System Overvågning. Ranch Systems overvåger Ranch Systems netværket 24 timer om dagen, 7 dage om ugen for at finde og løse potentielle service- og udstyrsproblemer så hurtigt som muligt.
c. Årlig Vedligeholdelse af Udstyr. Ranch Systems provides leverer en årlig forebyggende vedligeholdelse af alt udstyr, hvilket inkluderer inspektion af alle komponenter, ledninger og monteringsbeslag, rengøring af regn målere, samt verificere at alle sensorer fungerer normalt. Komponenter der behøver en software opgradering vil ligeledes blive opgraderet.
d. Udskiftning af Batteri. Ranch Systems vil udskifte batterier i alt udstyr når det er nødvendigt, helt gratis.
e. Pro-aktiv reparation af defekte komponenter der er dækket af garantien.. Når en komponent er blevet defekt, og denne defekt er dækket af garantien (2 år for Ranch Systems udstyr, 1 år for alt andet udstyr og sensorer), vil denne komponent blive repareret eller erstattet helt gratis. Bemærk at garantien ikke dækker komponenter der er blevet defekte på grund af forsømmelse, tyveri, ild, dyr, jordskælv, orkaner, oversvømmelser eller begivenheder der anses som “force majeure”.
f. Pro-aktive skøn på andre defekte komponenter. Når en komponent er ødelagt eller defekt, og defekten ikke er dækket af garantien, vil Ranch Systems diagnostisere problem gratis, og fremlægge relevante muligheder for reparation eller udskifting, samt en estimeret pris, for kunden.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Overvågning & Kontrol løsninger